فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد


گروگان کرمانی پس از ۱۰ ماه در زاهدان آزاد شد/ دستگیری ۵ متهم

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: فردی که اسفند سال ۱۴۰۰ به گروگان گرفته شده بود با تلاش و پیگیری‌های پلیس آگاهی استان در آخرین شب پاییز امسال در زاهدان آزاد شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سردارعبدالرضا ناظری امروز اول دی ماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: یک نفر در اسفندماه سال گذشته در حال تردد با یک دستگاه خودرو در محدوده شهر کرمان توسط چند نفر به انگیزه باج‌خواهی و اختلافات مالی گروگان گرفته می‌شود که با توجه به خروج گروگانگیران از حوزه استان کرمان، روند شناسایی و دستگیری متهمان به طول انجامید.

وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته(۳۰ آذرماه) با پیگیری‌ها و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان کرمان موقعیت فرد گرو گرفته شده در شهر زاهدان شناسایی شد.

ناظری تصریح کرد: در این راستا ماموران با اخذ نیابت قضائی گروگان را رها و با دستگیری  پنج متهم در این رابطه به سرگردانی قریب به یک ساله این فرد و تشویش و دلنگرانی خانواده اش پایان دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از دستگیری عامل ربایش و قتل فردی که در سال ۹۶ از شهر اصفهان توسط سه نفر از اتباع بیگانه ربوده شده بود، خبر داد و افزود: فردی در سال ۱۳۹۶ در شهر اصفهان توسط سه نفر از اتباع بیگانه ربوده و به کرمان انتقال داده شده بود در جریان نزاع با آدم ربایان به قتل می‌رسد و در این راستا به دنبال پیگیری‌ها و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان، گروگان‌گیران دستگیر و به قتل فرد ربوده شده توسط یکی از همدستانشان اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری قاتل در عملیات شب گذشته ماموران پر تلاش پلیس آگاهی کرمان تصریح کرد: قاتل پس از قتل فرد ربوده شده، جسد وی را داخل چاهی در اطراف شهر کرمان رها می‌کند که بقایای جسد مقتول از داخل این چاه بیرون کشیده شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99756
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.