مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان:


  یک کارگر به دنبال تخریب غیراصولی ساختمان، جان باخت

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: یک کارگر به‌دنبال تخریب غیراصولی ساختمانی در خیابان ابوذر شمالی این شهر، به دلیل فروریختن دیوار جان خود را از دست داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان با اشاره به تماس صبح امروز شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر ریزش ساختمان در حال تخریب افزود: ستاد فرماندهی بلافاصله سه گروه امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۲ و هشت را به محل حادثه اعزام کرد.

ابراهیم بابایی اظهار داشت: با حضور آتش‌نشانان و نجاتگران در محل حادثه مشخص شد که بی‌احتیاطی و رعایت‌نکردن اصول ایمنی در یک ساختمان مسکونی در حال تخریب، عامل ریزش این ساختمان بر روی کارگر یاد شده بوده و در پی این اتفاق یک کارگر تقریباً ۴۵ساله به دلیل شدت جراحات ناشی از حادثه در دم جان‌باخته است.

 او با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه، جسم بی‌جان کارگر را از زیر آوار خارج کردند تصریح کرد: علت و جزئیات این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

 جمعیت هلال‌احمر استان کرمان نیز در گزارشی اعلام کرد، در پی اعلام اورژانس مبنی بر ریزش آوار و اعلام نیاز به پشتیبانی، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به همراه تیم آنست (سگ‌های زنده یاب و نجات) به محل حادثه اعزام شد و فرد متوفی پس از انجام اقدامات رهاسازی تحویل عوامل مربوطه شده است.

 بر اساس این گزارش، این حادثه در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز اتفاق افتاده و تا حوالی ساعت ۱۰ صبح ادامه داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110617
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.