۱۳ دستگاه خودرو سرقتی در کرمان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۱۳ فقره سرقت خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله حسن‌پور افزود: در پی اعلام چند مورد سرقت خودرو در شهر کرمان، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی و بازخوانی پرونده های گذشته برای کشف به اطلاعاتی در رابطه با دست داشتن ۲ نفر در این سرقت ها دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت عاملان این سرقت ها را شناسایی و آنان را در ۲ عملیات غافگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: متهمان بعد از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به پنج فقره سرقت خودرو پراید، هشت فقره سرقت وانت مزدا و یک فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان یادآور شد: این متهمان خودروهای مدل پایین و فاقد وسایل ایمنی و سیستم هشدار دهنده را سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و همشهریان می توانند با توجه به هشدارهای پلیس و استفاده از تجهیزات ضدسرقت پلیس را یاری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83435
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.