تجهیز مدارس کرمان به سامانه نظارت تصویر جهت جلوگیری از سرقت

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان از تجهیز مدارس استان به سامانه نظارت تصویر جهت جلوگیری از سرقت در مدرسه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سردار عبدارضا ناظری در این دیدار خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مدارس و آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رسالت های مشترک در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار موثری بین آموزش و پرورش و نیروی انتظانی استان وجود دارد.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه دانش‌آموزان و اولیای آنان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع از هم اکنون برای ارائه خدمات آموزشی در مدارس برای  سال تحصیلی آینده در حال برنامه ریزی هستیم.

ناظری تربیت نیروی انسانی آینده کشور را مهمترین رسالت آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: در نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف ماموریتی از قبیل امنیتی، پژوهشی، اجتماعی و … در خدمت آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به نقش انضباط اجتماعی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: خوشبختانه تفاهم نامه انضباط اجتماعی بین آموزش و پرورش نیروی انتظامی امضا شده و تشکیل اتاق فکر مشترک انضباط بخشی مورد تاکید است.

ناظری از اعزام کارشناسان حوزه انتظامی استان به مدارس جهت توانمند سازی و آموزش دانش آموزان خبر داد و گفت: دوره آموزشی توانمند سازی ویژه اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان در شهر کرمان برگزار شده و برگزاری این دوره ها در تمامی شهرستان ها و مناطق استان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه سرقت از مدارس موضوعی حیثیتی است بیان کرد: تمامی مدارس استان به سامانه نظارت تصویری جهت جلوگیری از سرقت مجهز می شوند و به محض ورود شخصی به مدارس غیر از ساعات اداری، پلیس در محل مدرسه حضور پیدا می کند.

ناظری با بیان اینکه باید از هر ظرفیتی برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورشی استفاده کنیم، خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پلیس با تمام توان امنیت لازم را برای تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم می سازد تا شما به جز پرورش و آموزش دانش آموزان دغدغه ای نداشته باشید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83432
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.