ساکنان تخلیه شدند؛


۶۰۰ لیتر سوخت غیر مجاز در یک منزل مسکونی حادثه آفرید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به مهار آتش‌سوزی گسترده ناشی از نگهداری سوخت قاچاق در منطقه الله‌آباد در محدوده حاشیه‌ای این شهر گفت: در این حادثه بیش از ۶۰۰ لیتر سوخت در یک منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، ابراهیم بابایی روز یکشنبه با تأکید بر اینکه این آتش‌سوزی ناشی از نگهداری مقدار زیادی بنزین و گازوئیل قاچاق در محدوده موسوم به روستای «الله‌آباد»، بوده است، افزود: حرارت بسیار زیاد ناشی از این آتش‌سوزی، علاوه بر آتش‌زدن خودرو، ساختمان منزل مسکونی را که محل نگهداری سوخت قاچاق بود، طعمه آتش کرد.

او زمان وقوع این حادثه را بامداد امروز سوم دی‌ماه، اعلام کرد و ادامه داد: آتش‌سوزی در حال گسترش بود و منازل هم‌جوار نیز درگیر شده بودند که با اقدام فوری آتش‌نشانان، آتش‌سوزی بزرگ مهار شد و جان و مال بسیاری از ساکنان آن محدوده، نجات یافت.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اعزام سریع چهار دستگاه خودرو مهار آتش از چهار ایستگاه آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: به علت حجم بالای سوخت مایع، این آتش‌سوزی قبل از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گستره زیادی پیدا کرده بود که با اقدامات فوری و صحیح آتش‌نشانان، به هیچ‌یک از ساکنان آسیبی نرسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112673
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.