استودیوی کروماکی برای اولین بار در رفسنجان راه‌اندازی می‌شود

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر رفسنجان از ساخت و راه اندازی استودیوی کروماکی برای اولین بار در رفسنجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سید ابراهیم صباغ جعفری اظهار کرد: با توجه به اینکه ضرورت دارد که شهرداری و شورای شهر یک رسانه قوی داشته باشند و امروزه به کارگیری و دارا بودن استودیو استاندارد و مجهز باعث کسب جایگاه ویژه ای در فضای رسانه ای و مجازی در شهر می شود لذا ساخت و راه اندازی استودیو کروماکی در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: استودیویی مجزا و مجهز به پرده سبز موسوم به کروماکی، به صورت استودیوی خبر، فیلم و حذف بک گراند تصویر، برای اولین بار در رفسنجان طراحی خواهد شد.

صباغ جعفری بیان کرد: این طرح با الهام از شیوه‌های فیلمبرداری به سبک استودیوهای سینمایی و فیلم‌سازی، با نورپردازی و صدابرداری به صورت فرمت HD طراحی می شود.

این عضو شورای شهر رفسنجان ادامه داد: نمونه تصویر الصاق شده در خبر یکی از ساده‌ترین شیوه‌های حذف بک گراند است که می‌توان با پخش فیلم در بک گراند و ضبط فیلم از سوژه به صورت همزمان استفاده کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی وجوانان شورای شهر رفسنجان ادامه داد: با راه اندازی استودیو کروماکی در رفسنجان می توان از آن در بحث عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر؛ انجام رسالت های فرهنگی؛ اجتماعی؛ آموزشی و… استفاده کرد.

وی گفت: با راه اندازی این استودیو اجرای کار با نظارت اداره فرهنگی اجتماعی و مشارکت روابط عمومی شهرداری مدیریت می شود و اگر استودیو به صورت حرفه ای ایجاد شود می توان درآمد زایی نیز انجام داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76277
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.