برگزاری پنج هزار برنامه طی دهه فجر در کرمان

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به شعار امسال این دهه با عنوان “جشن ملی ۱۴۰۰” گفت: بیش از پنج هزار برنامه طی مدت دهه فجر در این استان برگزار می شود.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به شعار امسال این دهه با عنوان “جشن ملی ۱۴۰۰” گفت: بیش از پنج هزار برنامه طی مدت دهه فجر در این استان برگزار می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حسین انجم شعاع روز یکشنبه در نشست خبری با عنوان “چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امسال جشن های دهه فجر در کرمان با حفظ و رعایت شون دینی و اسلامی برگزار می شود تا ضمن حفظ آرمان ها در جامعه شادی ایجاد شود.

وی با تاکید بر برگزاری مردمی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان تصریح کرد: مراسم ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان به عنوان برنامه شاخص و محوری ساعت ۹ و نیم برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس این استان ساعت هشت بصورت ویژه در مدرسه حضرت خدیجه در شهرک مطهری برگزار می شود.

وی از برگزاری رژه موتوری از فرودگاه بین المللی کرمان تا مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه دو استقامت از فرودگاه کرمان تا مصلا، برگزاری آیین جشن پیروزی انقلاب در مساجد و تکایا و بصورت ویژه در پنج مسجد شهر کرمان طی دهه فجر در این استان برگزار می شود.

انجم شعاع به برگزاری مراسم مهمانی لاله ها در ۱۴ بهمن ساعت ۱۵ در گلزار شهدا، انجام رزمایش کمک مومنانه و کمک به سیل زدگان شرق کرمان، دیدار با خانواده شهدا، همایش ملی کویر نوردی توسط کمیته بانوان، محافل انس با قرآن کریم، همایش بزرگ ورزش زورخانه ای، جشن انقلاب به مدت ۱۰ شب در سالن خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان و برگزاری مسابقات مختلف در دهه فجر سال جاری در این استان خبر داد.

وی گفت: در نشست دهه فجر در استانداری کرمان تاکید شد، برنامه های این دهه امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: دهه فجر یادآور ورود شکوهمند امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ و تداعی کننده روزهای خوب پیروزی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال تبعید به میهن آمدند و این ۱۰ روز، سرنوشت جهان را رقم زد و تحولی در ایران منطقه و جهان بوجود آورد و حاصل خون شهدا و فداکاری مردم این مرز و بوم که به خاطر تداوم انقلاب جان خود را فدا و سختی ها را تحمل کردند و از هستی خود گذشتند تا انقلاب به پیروزی رسید.

انجم شعاع تصریح کرد: مردم ۴۳ سال پای این نظام ایستاده اند و علیرغم اینکه خودشان در سختی بودند باز هم در عرصه های مختلف مانند زمان جنگ تحمیلی به جبهه ها کمک می کردند و جان خود و فرزندانشان را در طبق اخلاص گذاشتند لذا اینگونه اقدامات در تاریخ دنیا بی نظیر است لذا باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

وی تاکید کرد: مستکبران عالم عظمت، بزرگی و استقلال کشور ما را بر نمی تابند و نمی توانند ببینند ایران اسلامی هم خود مقتدر است و هم به کشورهای مسلمان اقتدار می دهد لذا  زمانی که توطئه های آنها جواب نمی دهد به سراغ اعمال تحریم و فشار حداکثری می روند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است که دست به دست هم بدهیم تا آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را به مردم بویژه نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم تصریح کرد: اگر می خواهید نسل آینده به اقتدار، آرمان و ارزش های نظام فکر کند باید این مهم را در جامعه نهادینه کنیم.

وی گفت خبرنگاران در انتشار اخبار و امیدآفرینی در جامعه نقش بسزایی دارند و از این طریق با حربه سیاه نمایی و ناامید کردن مردم توسط دشمن مبارزه خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84364
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.