علیزاده خبر داد:


برگزاری ۵۵ برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری ۵۵ برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری ۵۵ برنامه فرهنگی؛ هنری و دینی با محوریت دفاع مقدس در سطح استان کرمان از سوی این داره کل و ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت اغاز هفته دفاع مقدس در سراسر استان خبر داد.

او در همایش شعر “لاله‌های سرخ سرزمین من ” که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برپا شده بود، سخن می‌گفت، افزود: نهادینه کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سطح جامعه راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی امروز ماست و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تحقق این امر مهم است.

علیزاده تصریح کرد: پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کرمان به نوعی محوریت برنامه‌های این چنین در کشور را عهده دار است و مکتب و مزار این شهید سرافراز، نقطه آغاز و شروع بسیاری از برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در کشور است.

او گفت: به سهم خودمان تلاش داریم تا با اجرای برنامه‌های متنوع در این زمینه، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و جانفشانی رزمندگان در دروان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان منتقل نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: برپایی مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی، برگزاری کارگاه آموزشی شعر دفاع مقدس، اجرای محفل شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و نمایشگاه هنر‌های تجسمی با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

علیزاده، دیدار با هنرمندان ایثارگر، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدای، اهدای کتاب و مشارکت در برنامه‌های ستادی هفته دفاع مقدس را از سایر برنامه‌های شاخص در این هفته ذکر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77303
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.