بیش از ۲۶۰اثر از استان کرمان به دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) ارسال شده است

«حامد شجاعی باغینی » مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست رسانه ها، دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) که تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تمدید شده بود خوشبختانه بیش از ۲۶۰اثرتولیدی از استان کرمان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش کرمان نو، “حامد شجاعی باغینی ” افزود: دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با هدف شناسایی و شبکه سازی خادمان رسانه ای و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه ای مرتبط با فرهنگ رضوی ، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به ویژه رسانه‌های نوین ، شبکه سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی و عمق بخشی به محتوای رسانه ای مرتبط با سیره و معارف رضوی برگزارمیشود.

وی با بیان اینکه کانون خبروفضای مجازی استان کرمان به لحاظ کیفیت تولید خبر رتبه اول کشور را دارد، اظهارداشت: در یکسال گذشته بیش از ۴ هزار اثر تولیدی در قالب خبر، عکس نوشته ، نماهنگ ، کلیپ ، موشن گرافی ، استوری با موضوع امام رضا (ع) و با هدف ترویج فرهنگ رضوی در استان کرمان توسط خادمیاران رسانه ای تولید و منتشر شده است.
وی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش های رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تصویری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی، عکس و گرافیک، با موضوع : سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی برگزار میشود.
وی اضافه کرد: همچنین محصولات رسانه‌ای در خصوص مکتب شهید سلیمانی به عنوان خادم امام رضا (ع) هم از دیگر موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش می‌شود که خادمیاران رسانه ای استان کرمان آثار شاخص زیادی در این بخش ارائه کردند.
وی با بیان اینکه در اولین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) استان کرمان موفق به کسب رتبه سوم کشور در بخش خبر شد ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعداد زیاد آثار ارسالی در دومین جشنواره نسبت به سال گذشته ان شاالله امسال هم شاهد موفقیت و کسب رتبه های برتر خادمیاران و اصحاب رسانه استان در جشنواره باشیم.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88434
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.