روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان حائز رتبه برتر کشوری شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی این اداره کل خبر داد. با اعلام این خبر افزود: روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در ارزیابی های اقدامات ارتباطی و اطلاع رسانی سال ۹۹ در حوزه های مختلف به ویژه طرح ۹ در ۹۹ و هفته منابع طبیعی از سوی دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگلها، به عنوان روابط عمومی پیشرو شناخته و معرفی شد.

به گزارش کرمان نو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ادامه داد: روابط عمومی این مجموعه در اجرای دستورالعمل اجرایی و فرهنگ سازی پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و همچنین تولید و انتشار اخبار هفته منابع طبیعی در خبرگزاری ها، مطبوعات و فضای مجازی توانسته در میان سایر استان های کشور حایز رتبه برتر شود.
وی در پایان ضمن تشکر از همکاران حوزه روابط عمومی، ابراز امیدواری کرد که همچنان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جوامع هدف در صیانت و حفاظت از عرصه های طبیعی در منطقه بیش از پیش تلاش کنند.
گفتنی است به پاس این موفقیت دکتر منصور رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با اهدا لوح سپاس از مهندس سیفی مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان تقدیر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74591
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.