رئیس اتحادیه صنف قصابان کرمان:


احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز تا پایان امسال

کوثر نمک‌شناس خبرنگار| رئیس اتحادیه صنف قصابان کرمان می‌گوید: با وجود افزایش قیمت بسیاری از اجناس و اقلام مورد نیاز مردم، از اردیبهشت سال جاری هیچ افزایش قیمتی در زمینه گوشت قرمز نداشته‌ایم و قیمت هر کیلو گوشت درجه یک گاو و گوسفند در کرمان 140 هزار تومان است اما در روزهای پایانی سال احتمال تغییر قیمت وجود دارد.

عبدالرضا منصوری‌نیا در گفت‌وگو با کرمان‌نو با اشاره به کمبود بارش برف و باران در پاییز و زمستان گفت: همیشه در فصل زمستان در زمینه گوشت قرمز همچون سنوات قبل کمبود داریم که بالطبع این کمبود و همچنین تقاضای بیشتر مصرف کنندگان در روزهای پایانی سال قیمت گوشت را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.
رئیس اتحادیه قصابان درحالی قیمت گوشت گوسفند در کرمان را 140 هزار تومان اعلام می‌کند که چند روز پیش خبری مبنی بر افزایش 15 هزار تومانی قیمت گوشت در سطح کشور منتشر شد که قیمت گوشت را بالای 170 هزار تومان اعلام می‌کرد.
منصوری‌نیا در خصوص کاهش قدرت خرید گوشت قرمز توسط مردم توضیح داد: افزایش قیمت در هر زمینه‌ای باعث می شود قدرت خرید مردم کم شود که گوشت نیز از این موضوع مستثنی نیست.
منصوری‌نیا ادامه داد: با وجود افزایش قیمت بسیاری از اجناس و اقلام مورد نیاز مردم خوشبختانه از اردیبهشت سال جاری هیچ افزایش قیمتی در زمینه گوشت قرمز نداشته‌ایم که به همین علت به لحاظ آماری تغییر محسوسی در میزان گوشت مصرفی مردم در پاییز امسال و مدت زمان مشابه پارسال دیده نمی‌شود.
او با اشاره به کمبود تولید گوشت قرمز با کیفیت در استان می‌گوید : بیشتر گوشت قرمز درجه یک مصرفی استان کرمان از استان‌های دیگر مخصوصا خراسان جنوبی و رضوی تامین می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82610
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.