اراده اتاق بازرگانی کرمان بر تحقق شعار سال است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه اراده جدی بخش‌های مختلف این استان و اتاق بازرگانی بر تحقق شعار سال است گفت: این شعار، کامل و بر اساس مسائل روز کشور انتخاب شده که اجرای آن، بخش مهمی از مسائل و مشکلات تولید را رفع می کند.

به گزارش کرمان نو، سیدمهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نشست کارگروه تحقق شعار سال در محل اتاق بازرگانی کرمان افزود: بهترین پشتیبانی از تولید از نظر فعالان بخش خصوصی رفع موانع است زیرا زمانی که مانع نباشد، این بخش با سرعت پیش می رود.

وی اظهار داشت: از روزهای نخست سال استاندار کرمان تاکید داشت شرایط تحقق این شعار فراهم و اسناد عملکردی هر سه ماه یک بار ارائه شود تا نشان دهنده مسیر حرکت باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: کارگروه تحقق شعار سال در این استان ذیل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شکل گرفته که استاندار مسئولیت این کارگروه را به عهده دارد.

وی با اشاره به همراهی و پشتیبانی نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی استان کرمان از فعالان اقتصادی تصریح کرد: ما فعالان بخش خصوصی سعی می کنیم با کار کارشناسی و اقدام جدی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی افزود: از نظر فعالان بخش خصوصی بهترین پشتیبانی از تولید، رفع موانع است و زمانی که مانع نباشد، ما خودمان با سرعت پیش می رویم.

طبیب زاده عنوان کرد: بخشی از موانع، ذهنی است که موجب ایجاد موانع فیزیکی می شود؛ روح قوانین مثبت است و با انگیزه های مثبت ایجاد می شود اما برداشت ذهن های منفی موجب برداشت های ناصحیح و موانع فیزیکی می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان افزود: لازم است مواردی که سازمان ها مجبور به ارجاع به مرکز هستند، احصا شود و بتوانیم این مسئله را عملیاتی و اعلام کنیم تا در این استان می توانیم پاسخگوی متقاضیان باشیم که قدم بزرگی است.

وی افزود: ما در بخش خصوصی و اتاق بازرگانی معتقدیم که می توانیم در فضای همدلی و با اراده جدی گام های اساسی در تحقق شعار سال برداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69639
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.