افزایش نظارت بر قیمت‌ها در آستانه عید

گشت‌های ویژه از ۱۴ اسفندماه الی ۱۵ فروردین ماه سال آینده با همکاری دستگا‌های نظارتی به صورت دائم ناظر بر فروش اجناس و قیمت ها خواهند بود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در ستاد تنظیم بازار استان کرمان با تاکید بر اینکه قیمت‌ها باید به صورت تعادلی در بازار باشد و یک وحدت رویه‌ای در قیمت گذاری صورت گیرد گفت: اگر خریدار با قیمت درج شده روی کالای مورد نیاز و فاکتور ارائه شده مغایرتی دید باید آن موضوع را گزارش دهد و از گرانفروشی جلوگیری شود که در این خصوص گشت‌های ویژه از ۱۴ اسفند الی ۱۵ فروردین سال آینده با همکاری دستگا‌های نظارتی به صورت دائم ناظر بر فروش اجناس با قیمت واقعی در بازار خواهند بود.

مهرابی در ادامه از ارائه خدمات به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: اطلاع رسانی در مورد خدمات اینترنتی شرکت «ژین مارکت» کرمان باید صورت گیرد تا مردم در ایام عید نوروز بتوانند اقلام ضروری خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

در ادامه این جلسه گزارشی از تامین میوه شب عید استان و آخرین وضعیت ذخیره سازی پرتقال و سیب درختی ارائه و عنوان شد که بر این اساس تامین ۵۵۰ تن سیب درختی از ارومیه صورت و در سردخانه‌های استان ذخیره شده است که ۶۰ تن سیب قرمز و بقیه سیب زرد بوده و ۱۵ درصد نیز به صورت ذخیره ملی نگهداری می‌شود که در صورت استقبال مردم مجددا وارد بازار خواهد شد.

در جنوب استان نیز ۱۱۰ تن سیب درختی از آذربایجان غربی وارد شده است که ۳۰ تن سیب قرمز و ۸۰ تن سیب زرد است.

همچنین در این جلسه مقرر شد غرفه‌های ارائه دهنده میوه شب عید در ۱۶ شهرستان مشخص ضمن آنکه در شمال استان ۹۱ غرفه مشخص و تعیین تکلیف و شماره گذاری شده است.

همچنین در این جلسه مطرح شد که به منظور تامین میوه شب عید سامانه شرکت ژین مارکت اماده ارائه خدمات اینترنتی به مردم است که هیچگونه هزینه حمل و نقل از مشتری نخواهد گرفت و به صورت رایگان است.

در این جلسه همچنین با تاکید بر لزوم نظارت‌ها، مقرر شد تا امکانات سایر دستگاه‌ها برای این منظور به کار گرفته شود و با پیگیری و اطلاع رسانی سامانه توزیع اینترنتی شرکت ژین مارکت در جنوب استان نیز راه اندازی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85433
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.