با دعوت استاندار کرمان آغاز شد؛


بازدید میدانی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری از شهرستان‌های شرقی و جنوبی استان کرمان

با دعوت استاندار کرمان مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری برای ارزیابی تقسیمات کشوری در استان و شهرستان های پیشنهادی به استان کرمان سفر کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان امروز چهارم آبان ماه خانم زهرا احمدی در دیدار با استاندار کرمان از کرمان به عنوان استانی با سرمایه های قوی و جمعیت بالا نام برد که متناسب با ظرفیت ها توسعه نیافته است.
مدیرکل تقسیمات کشوری بر رعایت قانون در تقسیمات درون استانی تاکید و از دیدگاه های استاندار کرمان به توسعه استان تقدیر کرد.
خانم احمدی اظهار امیدواری کرد: بهترین پروژه ها بر طبق قانون در استان کلید بخورد و بهترین تصمیمات در زمینه تقسیمات درون استانی و تاسیس بخشها و شهرستان های جدید گرفته شود که به نفع استان باشد.
در این دیدار استاندار کرمان با اشاره به توانمندی های استان کرمان بر توسعه چندوجهی در استان کرمان تاکید کرد و گفت: همه ابعاد توسعه با هم باید در استان کرمان دیده شود و نگاه تک بعدی و منطقه ای آسیب زاست.
دکتر علی زینی وند با بیان اینکه شهرستان کرمان با جمعیت و وسعت بالا باید تفکیک شود بر این نکته تصریح کرد: حداقل دو شهرستان جدید می تواند در محدوده شهرستان کرمان تاسیس شود.
دکتر زینی وندهمچنین پیشنهاد تاسیس ۴ شهرستان در حوزه شرق و جنوب استان را نیز مطرح کرد.
وی با برشمردن ظرفیت های بخش های مختلف شهرستان و استان کرمان تقسیمات درون استانی کرمان را فرصت طلایی برای استان برشمرد که ثمرات زیادی برای مردم و کشور دارد.
دکتر زینی وند افزود: در یکسال اخیر در استان کرمان 40 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه استراتژیک ایجاد شده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان سفر مدیرکل تقسینات کشوری صرفا با موضوع تقسیمات درون استانی است و هیچ بحث و مذاکره ای در خصوص تقسیم استان کرمان مطرح نیست.

مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور قرار است از شهرستانهای شرقی و جنوبی استان کرمان بازدید نماید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78839
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.