بازرسی از اجرای طرح خرید شفاف در منوجان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازرسی ۶ تیم از اصناف منوجان در راستای اجرای طرح خرید شفاف خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدعلی توکلی، در دیدار با فرماندار منوجان گفت: وزارت صمت در خصوص ساماندهی بازار و طرح درج قیمت تولید کننده روی کالا‌ها و همچنین اجرای طرح خرید شفاف توسط اصناف برنامه ویژه‌ای دارد.

او  با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی پایان سال و ماه مبارک رمضان، می گوید: اجرای طرح خرید شفاف و آگاهی مردم از نحوه محاسبه قیمت بر اساس قیمت تولید کننده روی کالاها، موجب ایجاد رقابت در بین فروشندگان و در نتیجه خریدی به صرفه برای مردم خواهد بود.

جمشید سراجی فرماندار منوجان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های سازمان صمت در جهت ثبات بازار در این شهرستان، بر نظارت و بازرسی بیشتر در ایام پایانی سال تاکید و خواستار برخورد شدید با متخلفان در حوزه کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان به همراه ۶ تیم بازرسی از اصناف شهرستان منوجان بازدید کرد.

توکلی در بازدید از بازار منوجان گفت: در این بازرسی‌ها از ۱۵۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که ۵۲ مورد تخلف صنفی کشف و پرونده تخلف جمعا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال ثبت و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او می‌گوید: با هماهنگی‌های انجام شده، ۴ واحد صنفی بدون مجوز دیگر هم پلمب شدند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا تماس با تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86364
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.