مدیر شعب بانک مسکن کرمان:


بانک مسکن در استان کرمان ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات دارد

 مدیر شعب بانک مسکن کرمان با بیان اینکه این بانک در استان حدود هفت هزار میلیارد ریال مطالبات دارد گفت: عمده این مطالبات مربوط به تسهیلات تکلیفی است که بانک بخشودگی جرائم را نیز در این بخش در نظر گرفته است.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، عقیل زینلی افزود: یکی از مشکلات بانک‌ها، ناترازی منابع و مصارف و همخوانی نداشتن این اعداد و ارقام است.

 او با اشاره به اینکه بانک مسکن در ارائه تسهیلات مسکن خدمات خوبی را انجام داده است تصریح کرد: چهارهزار و ۹۸ فقره تسهیلات به میزان هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طی چهار ماه نخست سال جاری در استان کرمان پرداخت شده که ۷۷.۳ درصد معادل بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آن در بخش مسکن هزینه شده و هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال نیز مربوط به مسکن روستایی است.

 مدیر شعب بانک مسکن کرمان با تأکید بر اینکه مسکن، بانک تخصصی حوزه “مسکن” است گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت تعهد ساخت یک میلیون مسکن در سال است لذا بر همین اساس این بانک باتکیه‌بر تخصص و تجربه به تعهدات خود در طرح نهضت ملی عمل کرده است.

 او ادامه داد: قرارداد هفت هزار و ۷۸۰ واحد مسکن از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تاکنون به مبلغ ۲۵ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال در کرمان منعقد شده است.

 زینلی به اهمیت جوانی جمعیت نیز اشاره و تصریح کرد: این مهم از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اولویت‌های دولت است که بانک مسکن نیز در این راستا ۲۲۲ فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

 او ادامه داد: بانک مسکن این مقدار منابع را با پرداخت ۴۸۰ فقره تسهیلات ازدواج و مابقی ودیعه مسکن بهزیستی، کمیته امداد و فرزند سوم هزینه کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108204
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.