تناقض مدیریتی، اجازه ارتقای بهره وری را نمی دهد

حمدجواد فدائی روز پنجشنبه در سی و چهارمین شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی افزود: به نظر می رسد در برخی حوزه ها جدیت نداریم زیرا با ورود جدی به اصلاح تعدادی قوانین می توان بهره وری را ارتقاء بخشید.
وی ارتقای بهره وری را نیازمند توجه به جزئیات مربوطه به جای طرح مسائل کلی دانست.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز گفت: در شرایط حساس کنونی که وضعیت پیچیده ای در اقتصاد کشور ایجاد شده موضوع بهره وری بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه قرار گیرد.
سید مهدی طبیب زاده افزود: وضعیت اقتصادی استان کرمان با تمام فعالیت های خود و با همه موقعیت هایی که در بخش های مختلف دارد، نشان می دهد که با این اعداد، اقتصاد استان بهره ور نیست و باید به این موضوع توجه کنیم.
وی ادامه داد: بر اساس اقلیم، سرزمین آب و سایر مزایای موجود، سهم کرمان از تولید ناخالص داخلی کشور متناسب با ظرفیت ها نیست و این آمارها نشانگر آن است که اقتصاد این استان رویکرده بهره ورانه ندارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تاکید کرد: بهره وری موضوعی غیرضروری نیست بلکه اصلی مهم است که بر پایه آن می توان با سرمایه گاری اندک به نتیجه رسید.
طبیب زاده در ادامه یادآور شد: شورای گفت و گوی استانی کرمان در سطح کشور رتبه خوبی را به خود اختصاص داده که این مهم با همکاری تمام بخش های دست اندرکار حاصل شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18868
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.