پایان مهرماه؛ افتتاح پروژه میدان آزادی کرمان

محمدجواد فدائی در نشست بررسی پروژه های شهری کرمان با اشاره به اینکه 270 میلیارد تومان صورت وضعیت تائید شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء به شهرداری کرمان ارائه شده است، افزود: شهرداری کرمان نیز تاکنون 167 میلیارد تومان به قرارگاه پرداخت کرده است.
وی اظهار کرد: 9 صورت وضعیت قرارگاه خاتم الانبیاء مجموعا به مبلغ 25 میلیارد تومان نیز از سوی مشاور در دست رسیدگی قرار دارد و همچنین مقرر شد تا 15 مرداد ماه 40 میلیارد ریال به پیمانکار پروژه ها که قرارگاه خاتم الانبیاء است پرداخت شود تا نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز پروژه ها اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه اتمام و بهره برداری از پروژه های شهری یکی از درخواست های مهم مردم است، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها باید در اسرع وقت به اتمام برسد و تکمیل پل سیدی تا 8 شهریورماه تاکید کرد و ادامه داد: تیرهای برق موجود در مسیر اجرای این پروژه تا 25 مردادماه جا به جا خواهد شد.
سرپرست استانداری کرمان گفت: بدیهی است اگر تخلفی در راستای انجام و اجرای پیمان با پیمانکاری صورت گرفته است باید از سوی نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گیرد و اگر پیمانکاری امکان ادامه پروژه ها را ندارد باید خاتمه پیمان داده و پیمانکار جدیدی انتخاب شود.
فدائی عنوان کرد: متاسفانه در سیستم کاری دولتی در برخی موارد احساس میشود صاحب پروژه ها که باید آنها را پیگیری و دنبال کند، مشخص نیست و این موضوع موجب طولانی شدن روند اجرای پروژه ها می شود.
سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان نیز گفت: صورت وضعیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح شده در شهرداری کرمان حدود 270 میلیارد تومان است که بر اساس اسناد مالی موجود در شهرداری، 167 میلیارد تومان در قالب زمین و پول به این قرارگاه پرداخت شده است.
آنطور که ایسنا می‌نویسد بر اساس مطالب اعلام شده در این جلسه پروژه های تقاطع های غیرهمسطح کرمان از جمله آزادی قریب 90 درصد، امیرکبیر 30 درصد، ابوذر 57 درصد، راه آهن 52 درصد و خلبان نیز 25 درصد پیشرفت داشته است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18871
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.