رهاورد ۱۸ هزار میلیارد تومانی سفر دولت به دیار کریمان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اجرای حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان پروژه اولویت‌دار استان برای سفر رییس جمهور به این استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، جعفر رودری افزود: مصوباتی که تا این مرحله داشتیم عمدتا از منابع مختلف تامین اعتبار می شود.

وی اظهار داشت: بخشی از آن از محل بودجه دولت و بخشی تهاتر نفت و بخشی نیز مربوط به کمک و مساعدت بنگاه های اقتصادی و مسئولیت اجتماعی آنان است و عمدتا پروژه های بزرگ نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد مورد نظر قرار دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: پروژه های دارای ردیف و کد بودجه ای که اینک در بودجه دارای جایگاه هستند مورد توجه قرار دارند که این موارد در سطح ملی مشخص شده اند و اولویت ها در استان تبیین و در جلسات مختلف پالایش و در نهایت اولویت های استان مطرح شده است.

وی ادامه داد: مهمترین مصوبات در حوزه زیرساخت ها بوده که این پروژه ها بخش های مختلفی شامل راه‌های مواصلاتی اصلی، تامین آب، آموزش و دانشگاه ها، حوزه فرهنگ و هنر و بهداشت و درمان را در برمی‌گیرد.

رودری بیان کرد: برخی مصوبات جنبه اعتباری و پولی ندارند، بلکه جنبه تسهیلگری برای حضور فعال‌تر بخش خصوصی و پیشبرد برنامه های استان به نحو موثرتری داشته اند.

وی اظهارامیدواری کرد که با تصویب این پروژه ها و اعتبارات شاهد توسعه مناسبی در بخش های دارای اولویت استان کرمان باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95138
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.