استاندار با اشاره به مصوبه شورای تأمین مطرح کرد


شرکت‌های بزرگ اقتصادی موظف به تأمین نیازهای خود از داخل استان هستند

استاندار کرمان گفت: مصوبه شورای تأمین است که شرکت‌های بزرگ محصولات خود را از داخل استان کرمان تأمین کنند و تخلف آنها از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان شامگاه گذشته در نشست با تعدادی از صنعتگران و کشاورزان شهرستان رفسنجان که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان، رئیس‌دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: تعهد ارزی برای محصولات کشاورزی از سال آینده حذف می‌شود و در برنامه هفتم توسعه دیده شده است.

 او با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات تولید و تولیدکنندگان در استان کرمان هستیم، گفت: در این راستا جلسات رفع موانع تولید در استان کرمان به طور منظم برگزار می‌شود.

 استاندار کرمان با اشاره به اینکه مصوبه سال گذشته شورای تأمین است که شرکت‌های بزرگ استان محصولات خود را از داخل استان تأمین کنند، افزود: این شرکت‌ها حق ندارند اگر محصولی در داخل استان کرمان تولید می‌شود آن را از خارج از استان تهیه کنند.

او ادامه داد: اگر گزارشی مبنی بر تهیه محصولات این شرکت‌ها از خارج از استان کرمان وجود دارد حتماً آن را ارائه کنند تا از طریق مراجع قضایی و دادستانی پیگیری می‌کنیم.

 فداکار با اشاره به اینکه به این شرکت‌ها هم گفته‌ایم که محصولات موردنیاز خود را اعلام کنند و خیلی از این محصولات در داخل استان کرمان تولید می‌شود، گفت: موافق تشکیل صندوق پسته هستیم و راه‌اندازی آن نیازمند مشارکت کشاورزان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114926
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.