مدیر آژانس مسافرتی:مردم گران‌فروشی هواپیمایی “ماهان” را از چشم نظام می‌بینند

روزهای گذشته پایگاه خبری «کرمان نو» گزارشی مبنی بر گران فروشی شرکت هواپیمایی «ماهان» منتشر کرد. در این گزارش مفصل توضیح داده شده بود که هواپیمایی «ماهان ایر» با این که خواستگاه کرمانی دارد اما مردم کرمان برای سفرهای هوایی با هواپیماهای این شرکت باید هزینه بیشتری نسبت به مردم دیگر شهرها بپردازند.(برای مطالعه بیشتر)

در همین رابطه در فضای مجازی کمپینی با عنوان #بلیط_را_ارزان_کنید   به راه افتاده که در این کمپین مردم خواستار ارزان شدن بلیط های هواپیمایی ماهان هستند.(برای مطالعه بیشتر)

مدیر آژانس «اختر سیرکرمان» نسبت به این گران فروشی‌ها می‌گوید دو سال پیش  با مدیر عامل شرکت «ایران ایر» صبحت هایی در مورد ورود این شرکت هواپیمایی به پروازهای کرمان و درآوردن از حالت انحصار شرکت ماهان انجام شد اما اقدامی صورت نگرفت و وضعیت پروازها به صورت قبلی در حال ادامه هستند.

مختار فلاحتی این اقدام شرکت ماهان را علت نارضایتی مردم کرمان  از پروازهای هوایی بیان کرد. وی تاکید می کند تا وقتی انحصار باشد وضعیت تغییر نخواهد کرد و هواپیمایی ماهان به دلیل این که مسافرها مجبور به انتخاب این شرکت هستند بلیط‌های خود را ارزان نمی‌کند.

وی در مورد نحوه قیمت‌گذاری بلیط‌های هواپیما گفته ما هر روز که به دفتر می‌رویم قیمتی جدید در سایت مشاهده می‌کنیم و از تهران تصمیم‌گیری برای این قیمت ها می‌شود.

او همچنین گفته این باعث شده بعضی مردم برای رفتن مریض خود به تهران با مشکل مواجه هستند از این طرف هم فلان فرد روز به روز فلان کاخش در تهران بزرگ‌تر می‌شود.

فلاحتی نیز نجابت مردم کرمان علت اعتراض نکردن به این گران فروشی می‌داند و تاکید می‌کند که مردم این گران فروشی را از چشم نظام و جهوری اسلامی می‌داند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5586
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.