یک وعده مسیر توسعه جنوب را متوقف کرد


فداکار: بعد از وعده کرمان جنوبی، ستاد توسعه راهبری جنوب متوقف شد

وعده احیای دوباره ستاد راهبری توسعه جنوب، اصلی‌ترین وعده استاندار کرمان در سفرش به جنوب کرمان کنارگذاشته شد. ستادی که قرار بود کار توسعه جنوب را سامان دهد و در ادامه با پیگیری تشکیل این ستاد در سطح ملی بودجه‌ای کشوری برای توسعه جنوب استان کنارگذاشته شود.

به گزارش کرمان نو، فداکار ۸ ماه قبل در اولین سفر خودش وعده داده بود که ستاد راهبری توسعه جنوب در سطح ملی را فعال و تا زمان تشکیل این ستاد در سطح کشوری، مشابه این ستاد در سطح استان برای پیگیری مشکلات جنوب اعم از آنتن‌دهی، مشکلات زیرساختی، جاده و غیره با حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان و فرمانداران تشکیل شود. محمد مهدی فداکار در پاسخ به سوال خبرنگار کرمان‌نو در خصوص چرایی اجرایی نشدن این امر، می‌گوید: برای تشکیل ستاد راهبری ۲ تا ۳ جلسه در حد استانی برگزار و یکسری زیرساخت‌ها را انجام دادیم، اما به همان دلیل وعده تشکیل کرمان جنوبی، این مسئله متوقف شد.

جنوب کرمان جایی است  بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به آیت الله رییسی رای دادند، مسئله‌ای که موجب شده بود تا حتی توجه به این خطه در حکم فداکار استاندار کرمان قید شود. آغاز سفرهای استانی فداکار با جنوب زده شده بود و در آن سفر هم وعده ایجاد ستاد راهبری توسعه جنوب برای منطقه‌ای که از زیرساخت‌های اولیه مثل برق و گاز و جاده مناسب بهره‌ نبرده داده شد. اما تنها یک وعده ( تشکیل کرمان جنوبی ) باعث شده تا فداکار بگوید این ستاد از دستور خارج و ادامه کار ستاد متوقف شده است. حالا که بیش از ۸ ماه از سکانداری استاندار کرمان گذشته باید پرسید که به جز سفرهای نماینده دولت به جنوب، دقیقا چه کارهایی برای جنوب استان شده است؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101164
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.