در راستای فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی؛


مجمع جوانان استان کرمان و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تفاهمنامه همکاری منعقد کردند

مجمع جوانان با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان در راستای فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی جلوگیری از قاچاق کالا و ارز تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رییس مجمع جوانان استان کرمان امروز ۲۸ شهریورماه در این مراسم از ظرفیت های بالای سمن های جوانان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه فرهنگ سازی در زمینه استفاده از کالای ایرانی و مقابله با کالاهای بی کیفیت و قاچاق گفت و افزود: در همه زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی، سمن های جوانان دارای فعالیت و توانمندی های مطلوب هستند و جای امیدواری است که دستگاه ها و نهادهای دولتی پی به این قابلیت برده و خواهان همکاری با سمن ها هستند.

“احمدی نژاد” بیان کرد: جوانان همواره خواهان جدی گرفته شدن در تمامی عرصه ها هستند و هرگاه به آنها اعتماد شد دستاوردهای حاکمیت نیز بهتر و باکیفیت تر شد.

“مولایی” دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان نیز در این دیدار گفت: رجوع ما به سمن ها خیلی دیر اتفاق افتاد اما همین امر را هم به فال نیک می گیریم و امید داریم با حضور و همکاری سمن های جوانان بتوانیم گام های مثبت و موثری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برداریم.

وی افزود استان کرمان در مسیر ترانزیتی کالا است و همین باعث شده تا محور بسیاری از کالاهای قاچاق باشد و اگرچه در بحث کشفیات عملکرد قابل قبولی داشته ایم اما در حوزه فرهنگ سازی باید بیش از این کار و تلاش کنیم.

مولایی بیان کرد: ما از طرح های سمن ها استقبال می کنیم و هر طرحی که بتواند در این راستا ما را یاری کند حمایت خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77002
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.