رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد


معادن وابسته به سازمان انرژی اتمی در کرمان فعال می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از آغاز فعال‌سازی معادن وابسته به سازمان انرژی اتمی طی تفاهمنامه‌ای سه جانبه در استان کرمان خبر داد.

محمدرضاپورابراهیمی در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با معاونان سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل و معاون شرکت سرمایه گذاری شرکت ملی مس اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون اقتصادی در راستای آزادسازی پهنه‌های معدنی در اختیار سازمان انرژی اتمی در سال گذشته و هماهنگی انجام شده، تفاهمنامه همکاری سه جانبه‌ای بین استانداری کرمان، کمیسیون اقتصادی مجلس و سازمان انرژی اتمی برای فعال‌سازی پهنه‌های معدنی متعلق به این سازمان امضاء شد.

وی افزود: این تفاهمنامه سال گذشته و با حضور استاندار کرمان نهایی شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: این نشست برگزار شد تا نخستین مجموعه تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری صنایع معدنی کار خود را آغاز کند.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، در ادامه این نشست عابدی‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع ملی مس گفت: این شرکت از دسترسی خوبی برخوردار است که با توجه به فعال‌سازی معادن اعلام آمادگی می‌کنیم که کاملا این ظرفیت را در خدمت فعالیت‌های مختلف این بخش قرار دهیم.

دکتر حبیبی مدیر پارلمانی سازمان انرژی اتمی نیز در این نشست توضیح داد: با توجه به توافق انجام شده با کمیسیون اقتصادی مجلس برای فعال‌سازی معادن، کرمان به عنوان استان پیشگام مد نظر قرار گرفته لذا آمادگی عملیاتی کردن تفاهمنامه سال گذشته وجود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102900
3 نظرات
  1. حسین می گوید

    از انرژی اتمی که خیری به ما نرسید جز فقر و تحریم لطفا بالا غیرتن کرمان رو دیگه به شهرهای خطر پذیر اضافه نکنین

  2. Ali می گوید

    تو که کاری برای استان نکردی خداوکیلی این یکی هنرتم کسی نخواست

  3. علی می گوید

    تمام معادن کرمان غارت می کنند ویک ریال خرج کرمان نمی کنند به گفته یکی از گردشگرا کرمان مانندیک روستا می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.