معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:


مزایده عمومی معادن جنوب کرمان آغاز شد

 معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی جنوب کرمان در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری آغاز شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه جنوب کرمان دارای پتانسیل بالایی در حوزه معدن است، اظهار داشت: آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی جنوب کرمان در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری شامل ۲ بسته سرمایه‌گذاری کرومیت و یک بسته سرمایه‌گذاری منگنز از طریق نشریات کثیرالانتشار و سایت اداره کل صمت جنوب کرمان به آدرس https://skr.mimt.gov.ir منتشر شده است.

محمد مجاز با اشاره به اینکه این مزایده سومین مزایده معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در سال جاری است؛ یادآور شد: مهلت دریافت اسناد مزایده ۲۵ آذرماه، مهلت ارسال مدارک پنج دی‌ماه و زمان بازگشایی پاکت‌های مزایده ۹ دی‌ماه است.

 معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، اضافه کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان دررابطه‌با اکتشافات جدید و فعال‌کردن معادن راکد اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

 مجاز افزود: این اداره کل برای فعال‌کردن و توسعه معادن، این معادن و محدوده‌های معدنی جنوب کرمان را پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنعت معدن و تجارت آنها را به مزایده می‌گذارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112019
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.