نرخ ارز، سکه، طلا در بازار امروز دوشنبه ۹ دی ۹۸/ کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون ۵۷۵ هزار تومان قیمت خورد.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت چهار میلیون و ۵۷۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت چهار میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله شد.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه هم بدون با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۶۸ هزار ۱۶۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۱۴ دلار قیمت خورد.
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی
صرافی ملی قیمت دلار را برای دوشنبه نهم دی بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی یکشنبه، ۱۲ هزار ۹۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی در روز دوشنبه نهم دی ۹۸
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (دوشنبه نهم دی ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۶۹ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۴۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39411
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.