استاندار کرمان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اعلام کرد


هواپیمایی ماهان، مقابل برج اول هتل پنج ستاره می‌سازد

استاندار کرمان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از ایجاد یک هتل پنج ستاره توسط مجموعه ماهان در کرمان خبر داد و گفت :« زمین این هتل روبه‌روی برج اول اختصاص داده شده است.»

به گزارش کرمان‌نو در این جلسه محمد جهانشاهی، مشاور اتاق بازرگانی در زمینه گردشگری اعلام کرد متوسط ضریب اشغال هتل‌های استان را حدود ۴۵ درصد است.

جهانشاهی با اشاره به رتبه سوم استان در زمینه گردشگری تا قبل از زلزله بم، گفت: متاسفانه بعد از زلزله بم جایگاهمان را از دست دادیم و به نوعی یزد جای ما را در زمینه گردشگری گرفت.

مشاور گردشگری اتاق همچنین در این جلسه چالش اصلی استان در زمینه گردشگری را مشکل تامین بلیط از استان‌های گردشگرفرست مثل تهران اعلام کرد و گفت: ما باید برای گردشگر به جمعیت ۱۵ میلیون نفری استان‌های همجوار خود توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رییس اتاق بازرگانی هم در این جلسه به معرفی نکردن استان در کلیپ‌های تبلیغاتی انتقاد کرد و گفت: ۱۰ اثر از مجموع ۲۷ اثر ثبت جهانی در کرمان است اما متاسفانه اصلا به این موضوعات در جلسات گردشگری تهران اشاره‌ای نمی‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111785
1 نظر
  1. مرجان می گوید

    الان این هتل چه مشکلی از مردم کرمان حل میکنه. کمبود پارکینگ. زباله های رها شده بدون سطل در خیابان. هجوم افاغنه کم آبی اینهمه هتل برای چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.