رییس مرکز بهداشت جیرفت خبر داد


۸۵ نانوایی جیرفت کارت زرد بهداشتی دریافت کردند

رییس مرکز بهداشت جیرفت از اخطار یا ارائه کارت زرد به ۸۵ واحد نانوایی این شهرستان در زمینه رعایت نکردن موارد بهداشتی خبر داد و گفت: همچنین ۱۷ نانوایی جیرفت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فرزانه برخوری از اجرای طرح ضربتی بازدید از نانوایی های این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح از هفته گذشته آغاز شده و امروز به پایان رسیده است.

وی از بازدید ۱۴۸ نانوایی جیرفت توسط واحد بهداشت و محیط مرکز بهداشت خبر داد و اظهار داشت: این تعداد بازدید در طرح ضربتی بازدید از نانوایی های این شهرستان انجام شده است.

پلمب سه نانوایی در طرح ضربتی بازدید از نانوایی ها در جیرفت

رییس مرکز بهداشت جیرفت از پلمب سه نانوایی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی خبر داد.

وی ادامه داد: این واحدهای متخلف در طرح ضربتی بازدید از نانوایی های جیرفت اعمال قانون شدند.

برخوری بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها به عنوان یکی از مراکز پرتردد خرید روزانه مردم تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت، سلامت نان و غذایی همشهریان است.

وی به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره و تصریح کرد: گروهای آسیب پذیر بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا تا حد امکان نسبت به خرید نان اقدام نکنند.

وی ادامه داد: افراد دارای بیماری زمینه ای مانند سرطان، فشارخون، دیابت و بیماری های قلبی تنفسی بیشتر در مقابله با ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت خواستار مشارکت بیشتر مردم در زمینه دریافت واکسن کرونا شد و گفت: همه مردم مراحل واکسیناسیون را تکمیل کنند و افرادی که ۶ ماه از دریافت نوبت سوم واکسنشان گذشته واکسن یادآور را تزریق کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94967
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.