مدیرعامل سازمان صنایع کوچک عنوان کرد


کرمان، جز استان‌هایی است که کمترین واحد صنعتی تعطیل را دارد

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک با اشاره به سفر خود به کرمان و بازدید از واحدهای تولیدی در این استان، گفت: استان کرمان در کشور جز استان‌هایی است که کمترین واحد صنعتی تعطیل را دارد و تقاضا برای توسعه سرمایه‌گذاری نیز در این استان وجود دارد.

به گزارش کرمان‌نو، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک با اشاره به سفر خود به کرمان و بازدید از واحدهای تولیدی در این استان، گفت: واحدهای خوبی در استان کرمان شکل گرفته و همگرایی و همدلی خوبی در این استان وجود دارد.

رسولیان معاون وزارت صمت عنوان کرد: استان کرمان در کشور جز استان‌هایی است که کمترین واحد صنعتی تعطیل را دارد و تقاضا برای توسعه سرمایه‌گذاری نیز در این استان وجود دارد.

وی گفت: در استان 206 واحد کارگاهی که توسط بخش خصوصی ساخته شده که جز برنامه‌های سازمان صنایع کوچک بود.

رسولیان افزود: ما در طول دو سال گذشته بیش از 2 هزار 800 واحد کارگاهی را در سطح کشور ایجاد کردیم که بخشی از آن با کمک بخش خصوصی بوده است و تعدادی هم شرکت‌های استانی به صورت مستقیم ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: 2 ناحیه صنعتی کلنگ زنی شد که یکی از آن‌ها در زادگاه شهید سلیمانی بود
و این ناحیه صنعتی امیدواریم تا دهه فجر به مرحله بهر‌برداری برسد و یک شهرک انرژی خورشیدی که یک الگوی ابتدایی در سطح کشور است و برای توسعه انرژی خورشیدی در شهرستان بافت کلنگ زنی شد.

معاون وزارت صمت عنوان کرد: برنامه سازمان صنایع کوچک این است که برای رفع ناترازی برق شهرک‌های انرژی خورشیدی را توسعه دهیم و در بسیاری از استان‌ها شناسایی اولیه انجام شده و مکان‌هایی اتخاذ شده که امروز کلنگ زنی یکی از آن‌ها انجام شد.

رسولیان در پایان گفت: در 92 شهرک صنعتی موجود در کشور 4 هزار 200 هکتار زمین برای انرژی خورشیدی اتخاذ پیدا کرده و در برخی از نقاط این کار شروع شده است و فعالین اقتصادی نیز نسبت به نصب پنل‌های خورشیدی اقدام کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105443
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.