فرماندار شهربابک:


۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در شهربابک انجام شد

فرماندار شهربابک گفت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش‌های صنعتی و معدنی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، قاسم شمسی بیان داشت: در سال گذشته با اشتغالزایی برای ۱۰۰۰ نفر و همچنین زمینه ایجاد ۱۰۰۰ شغل در سال آینده، گام بزرگی در رفع مشکل بیکاری شهرستان شهربابک برداشته شد.

وی گفت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش‌های صنعتی و معدنی صورت گرفته است و در همین راستا اجرای شش پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان مصوب شد.

فرماندار شهربابک با اشاره به کسب موفقیت تیم فوتبال مس شهربابک در صعود به لیگ دسته یک فوتبال از تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ورزشگاه در راستای آماده سازی شرایط برای میزبانی شهرستان در مسابقات خبر داد که تا کنون ۳۰۰ میلیارد از این اعتبار اخذ شده و عملیات اجرایی آغاز شده است.

وی در ادامه، بهره برداری از سالن ورزشی در روستای استبرق، ساخت چمن مصنوعی در پارک بانوان و چندین روستا، ساخت زورخانه در شهر خاتون آباد و ساخت چمن طبیعی در ورزشگاه سردار قاسم سلیمانی را نمونه‌ای از فعالیت‌های انجام شده در حوزه ورزش شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شهربابک از تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی شبکه برق روستای تاریخی و جهانی میمند بر اساس استانداردهای جهانی صنعت گردشگری خبر داد و افزود: در سفر اخیر استاندار به این شهرستان با توجه به حادثه خیز بودن جاده شهربابک به خاتم و طولانی شدن اجرای این پروژه، تسریع در تأمین اعتبارات مورد نیاز تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76638
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.