پویش ملی «شورعاطفه‌ها» در استان کرمان در حال برگزاری است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: پویش ملی شور عاطفه‌ها با هدف کمک به تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریورماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “یحیی صادقی” هدف از برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها را کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اعلام کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان از جمله تلفن همراه و تبلت هوشمند و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به ‌منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون سال گذشته پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از طریق روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمان، صادقی بیان کرد: خیران نیک‌اندیش و هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت در پویش ملی شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

وی ادامه داد: سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه پویش شور عاطفه‌ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» با همکاری کمیته امداد، صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری از روز شنبه ۲۰ شهریورماه جاری آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به‌صورت ویژه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعیین‌شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76635
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.