۵ طرح راهداری در جنوب کرمان بهره‌برداری شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بهره برداری پنج طرح راهداری در شهرستان های جنوب این استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مسعود جمیلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به آسفالت راه روستایی محور فاریاب _ارزوئیه اشاره کرد و طول این محور را ۶ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد تومان برشمرد.

وی تصریح کرد: آسفالت محور فاریاب _ارزوئیه سبب بهره مندی بیش از ۱۵ روستا با جمعیت یکهزار و ۵۰۰ خانوار از راه آسفالته شده است.

جمیلی ادامه داد: احداث بنا و زیرسازی این مسیر نیز در ۱۳ کیلومتر انجام شده است و تا پایان سال آسفالت می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از زیر بار ترافیکی قرار گرفتن ۶ و نیم کیلومتر از محور روستایی کهن چراغ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: برای احداث و آسفالت این محور روستایی هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: با افتتاح این طرح  ۳۱۵ خانوار این منطقه از راه آسفالته بهره مند شدند.

جمیلی به آسفالت بلوار ورودی شهرهای رودبار و زهکلوت به طول ۶ کیلومتر اشاره کرد و اعتبار  این طرح ها را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون و تومان اعلام کرد.

وی در ادامه به طرح آسفالت راه روستایی کلجک به نرگسان در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد اشاره کرد و طول این محور را سه کیلومتر برشمرد.

به گفته جمیلی این طرح با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری اجرا شد.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ادامه داد: با افتتاح این طرح بیش از ۳۰۰خانوار از مزایای این طرح بهرمند شدند.

وی همچنین از بهره برداری ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان عنبرآباد در هفته دولت خبر داد و اعتبار این طرح ها را ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75796
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.