نماینده بافت، رابر و ارزوئیه مطرح کرد:


فقط یک شهر در شهرستان بافت بدون گاز است

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه با حضور در شرکت گاز استان کرمان گفت: این شرکت جزو دستگاه‌هایی است که در خدمت‌رسانی به مردم هیچ کم کاری نداشته بلکه می‌توان آن را در زمینه اجرایی به عنوان یک الگوی موثر در نظر داشت.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در جلسه ای با صمداله محمدی؛ نماینده مردم شهرستان بافت درمجلس شورای اسلامی، در گزارش عملکرد این شرکت در حوزه نمایندگی این نماینده، افزود: جای خرسندی دارد که از 7 شهر، شهرستان بافت، تعداد 6 شهر تاکنون گازدار شده و تنها شهر باقی مانده (علی آباد ارزوئیه) در دست اجرا قرار دارد که به زودی به شبکه گاز استان متصل خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حوزه گازرسانی به روستاها از تعداد 381 روستای قابل گازرسانی این منطقه تعداد 228 روستا تاکنون گاز دار، 51 روستا در دست اجرا و مابقی در مرحله طراحی قرار دارند که به محض اتمام عملیات طراحی در دستور کار انتخاب پیمانکار اجرایی قرار خواهند گرفت.

فلاح بیان کرد: خبر خوشایندی که برای همشهریان ساکن در مناطق مجموعه روستاهای محور ارزوئیه ، کوشک، محدوده رودخانه ی هلیل، هنزاء، گروه و روستاهای مرزی ارزوئیه و فاریاب که از مناطق سردسیر و کوهستانی استان هستند، داریم این است که همه این مناطق در دستور کار انتخاب پیمانکار اجرایی قرار گرفتنه اند.

به گفته وی مناطق مذکور از جمله مناطقی هستند که سالهاست در انتظار آغاز عملیات گازرسانی بوده اند که خوشبختانه با همت و تلاش خادمین شرکت گاز استان کرمان به زودی عملیات گازرسانی به آنها آغاز می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: گازرسانی به روستاهای استان اولویت ما است که منطقه شیرینک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و گازرسانی به مجموعه روستاهای این منطقه مستلزم قرارداد گازرسانی توسط معدن مس درآلو است که از طرف شرکت گاز پیگیری لازم انجام شده منتظر اقدامات موثر از سمت معدن هستیم.

صمداله محمدی نیزدر این جلسه از پیگیری های متعدد شرکت گاز استان در حوزه گازرسانی به مناطق سردسیر و کوهستانی از جمله منطقه شیرینک، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و افزود: موضوع قرارداد گازرسانی به این منطقه باید قدری جدی دنبال شود و انشالله به زودی پروژه مذکور در دست اجرا قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به روند مثبت گازرسانی به مناطق حوزه نمایندگی خود، بیان کرد: شرکت گاز استان کرمان جزو دستگاه هایی است که به حمدالله نه تنها در خدمت رسانی به مردم هیچ کم کاری نداشته بلکه می توان آن را در زمینه اجرایی به عنوان یک الگوی موثر در نظر داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95737
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.