در نهمین اجلاس استانی نماز؛


کسب رتبه شایسته تقدیر در حوزه نماز توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

در نهمین اجلاس استانی نماز از شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به جهت کسب رتبه شایسته تقدیر در ارزیابی عملکرد کمیته اقامه نماز در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، در نهمین اجلاس استانی نماز که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی اکبری امام‌جمعه موقت تهران و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، دکتر فداکار استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل سالن همایش‌های استانداری برگزار شد، با اهدای لوح سپاس به امضای استاندار و رئیس شورای اقامه نماز استان کرمان از حمزه صدیقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان تقدیر به عمل آمد .

متن تقدیرنامه به این شرح است:

اقامه نماز وظیفه همگان و فرهنگ‌سازی آن، رسالت و افتخار همه مبلغان و مسئولان است. نماز باب بندگی را به روی انسان می‌گشاید و آدمی را از اسارت نفس و ابلیس می‌رهاند. تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز و خدمت در عرصه نماز، خدمت به ارزش‌های متعالی و دینی و رمز ارتقای بشریت و سعادت جامعه است.

بدین‌وسیله با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های فراوان و ماندگار جناب‌عالی و همکارانتان در دستگاه متبوع در عرصه ناب نماز، کسب رتبه شایسته تقدیر در بین دستگاه‌های اجرائی استان در حوزه نماز سال ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. از درگاه پروردگار متعال، تندرستی، بهروزی و توفیق روزافزون شما را ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه) و تاسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111800
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.