چه شخصی نماینده عالی دولت سیزدهم در کرمان می‌شود؟

بررسی حواشی در خصوص انتخاب استاندار کرمان نشان می‌‌دهد حامیان دولت سیزدهم در استان به غیر از مخالف بودن با استاندار فعلی کرمان، در معرفی گزینه پیشنهادی آب‌شان در یک جو نمی‌رود.
در هر صورت بایستی منتظر ماند و دید بالاخره چه کسی در دولت رییسی استاندار کرمان می‌شود و اصولگرایان با گزینه ای که دولت انتخاب می کند همراه می‌شود یا به انتخاب دولت خرده می گیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77171
12 نظرات
  1. […] کرمان و راور در مجلس هم در مورد حواشی پیش آمده پیرامون جلسه نمایندگان مجمع با وزیر کشور در خصوص مسائل مربوط به انتخاب استاندار کرمان واکنش […]

  2. […] بسته خبری امشب از بیانیه‌ی زاهدی در خصوص انتخاب استاندار تا انتخاب شهردار جیرفت […]

  3. پیرو رهبرم می گوید

    پس همگان بدانندکه تغییر سیستماتیک وعزل ونصب ها فقط وفقط روابطی هست نه ضوابط .اگر مسولان رده بالای مملکت راست می گویند اشخاصی هستند متدین کارکن وبدون هیچ رابطه وجناحی در دانشگاه ها مشغول بکارند مثلا در دانشگاه شهید باهنر کرمان دکتری می شناسم فعال جوان وهر چه بگوییم کمه گفته ایم اگر مرد هستید وبه خدا وپیامبر ایمان دارید چنین اشخاص را پست بدهید واز مدیران اول انقلاب دست بردارید.

  4. ف . ع می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و عرض ادب و خداقوت
    ضمن تقدیر از زحمات تمام مسئولین استان کرمان
    ولی متاسفانه در منطقه چاه ابراهیم هنوز در 26 روستا بیش از 5000 نفر بدون آب و گاز و سرویس بهداشتی و حمام و خانه و … تنها در کپرهایی فرسوده زندگی می کنند و این مایه شرمساری هست که بعد از گذشت ده سال از علنی شده این مسائل در رسانه ها هنوز در همان وضعیت سابق به سر می برد .
    ان شاالله که از جنگ بر سر قدرت دست برداریم و به حل امور مردم مظلوم این مناطق بپردازیم .
    موفق و موید باشید .

  5. ا.قاسمی می گوید

    بهترین گزینه همین دکتر زینی وند مرد عمل است

    1. حجتی می گوید

      چندتا از عملهاشو بگو

  6. m می گوید

    بهترین گزینه مهندس کمالی معاون سابق استاندار
    فردی باتجربه وزارت کشوری ، توانا ، بومی و هم سو با دولت سیزدهم و از خانواده شهید که می تواند گزینه خوبی برای استاندار کرمان باشد
    مطالبه مردم کرمان رفتن آقای زینی وند استاندار دولت روحانی است.

  7. علی می گوید

    بهترین گزینه آقای دکتر رئوفی نژاد است و لا غیر.
    چون اصلاح‌طلبان را تحویل نمی‌گیرد..
    رئوفی نژاد….

  8. محمد مهدی یوسفی می گوید

    گویا سردار امیر حیات مقدم استاندار کرمان شده

  9. مهدی می گوید

    خواهشا هر کس قرار استاندار کرمان بشه ، نظامی نباشه.

  10. رضا می گوید

    به نظر بنده بهترین گزینه مهندس کمالی معاون سابق سیاسی استاندار و مدیر فنی آستانه مقدس حضرت معصومه(س) و فرماندار سابق کرمان است که شناخت کاملی از استان دارد و فردی بومی است.

  11. حسین می گوید

    واقعا برای مردم کرمان جای تاسف دارد که استاندار و شهردار غیربومی و از استانهای دیگر بر ما تحمیل شود ما کرمانیها متاسفانه غریب پرست هستیم و بخاطر اختلافات داخلی طراحی شده از سوی برخی نمایندگان مجلس، استاندار از دولت روحانی ابقا شود. متاسفیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.