فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:


آمادگی دفع سریع تهدیدات علیه کشور را داریم

امیر غلامعلیان گفت: درحوزه رصد و دفع تهدیدات کشور ارتش به ثبات رسیده است و این آمادگی را داریم که در کسری از زمان وارد منطقه تهدید شویم آن را سرکوب و سالم به آشیانه برگردیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، در همایشی از ۳۰ نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان روشنگر و هدایتگر نسل جوان هستند.

امیر غلامعلیان گفت:بازنشستگان و پیشکسوتان روشنگر و هدایت گر نسل جوان هستند و مقام معظم رهبری از دو دیدگاه توجه به پیشکسوتان و بازنشستگان را برای ما بسیار مهم عنوان کردند.

او می گوید: توجه ویژه مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب بر اهمیت ویژه به نسل جوان به عنوان بستر سازان و تعالی روبه رشد مسیر حرکتی انقلاب است.

به گفته امیر غلامعلیان قشر جوان باید از تجربیات بازنشستگان استفاده کنند و تمام تلاش این است که اجازه ندهیم گسست نسلی اتفاق بیفتد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز ارتش جمهوی اسلامی ایران یک ارتش معنویت محور سه بعدی است که بعد اول آن انضباط و سر لوحه کار ما قرار دارد.

او می‌گوید: بعد دوم دانش‌های مهارتی و هم افزایی است و امروز ارتش درحوزه‌های دانش افزایی و ارتقا مهارتی خود سرآمد است.

امیر غلامعلیان گفت: بُعد اول ارتش بُعد انضباطی در ابعاد ظاهری و معنوی، بُعد دوم توانایی‌های دانشی و مهارتی و بُعد سوم آمادگی‌های عملیاتی در هر زمان و مکان است.

امیر غلامعلیان می‌گوید: درحوزه رصد و دفع تهدیدات کشور نیز ارتش به ثبات رسیده است و این آمادگی را داریم که در کسری از زمان وارد منطقه تهدید شویم آن را سرکوب و سالم به آشیانه برگردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش می‌گوید: امروز انگیزه‌های معنوی و بصیرتی کاملا در دل آموزش‌های ما الحاق شده است و آموزه‌های رزمی تلفیقی از آموزه‌های معنوی است.

امیر غلامعلیان گفت: همیشه ارتش و نیروی زمینی درتمام بحران در نوک پیکان است و به کمک مردم می‌شتابد.

او می‌گوید: این ارتش معنویت محور سه بعدی بدون ارتباط با پیشکسوتان نمی‌تواند به اهداف عالی خود برسدو جهاد تبیینی خصلتش این است باقیات و تجربیات پیشکسوتان را بدون هیچگونه تحریفی به نسل جوان منتقل کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85997
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.