دفتر نماینده رفسنجان در اين شهر افتتاح شد

در این مراسم حسین پاکزاد به‌عنوان مشاور عالی محمدی انارکی معرفی شد، پاکزاد که تاکنون مدیریت دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ولی‌عصر (عج) را بر عهده داشته پیش‌تر به مدت یک سال در سمت شهردار رفسنجان مشغول بوده است.

محمدی انارکی در پاسخ به این سؤال «کرمان نو» که آیا حسین پاکزاد صرفاً مشاور عالی است یا به سمت رئیس دفتر نیز منصوب شده است گفت «اینجا همه‌کاره پاکزاد است» و این تعبیر را به کار برد که “اگر من وزیر خارجه باشم او وزیر داخله است.”

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأخیر در افتتاح دفتر را به دلیل وقت‌گیر بودن نوع کار مجلس و برنامه‌های داخلی آن دانست.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مورد ساعت کاری دفتر گفت همه‌چیز را به پاکزاد سپرده‌ام تا خودش مشخص کند اما حسین پاکزاد در این خصوص گفت هنوز برنامه‌ای مدون نشده است.

دفتر احمد محمدی انارکی در کوچه ۲۴ خیابان امام خمینی رفسنجان و در محل دفتر حجت‌الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده اسبق مردم رفسنجان و انار در مجلس قرار دارد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام‌جمعه و حجت‌الاسلام شیخ علی هاشمیان از دیگر حاضرين آيين افتتاح  بودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3560
1 نظر
  1. کورش یارمحمدی09177288882 می گوید

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید به حضرتعالی و دیگر نماینده گان وپیگری های خوب درخصوص معوقات وبدهی کشاورزان به علت خشکسالی اینجانب از حضرتعالی راهنمایی میخواهم سال91مبلغ230وام جهت گلخانه گرفتم سال95و96دو سررسید تاریخ25/12/95و25/12/96 مبلغ 80 میلیون هر کدام نتوانستم پرداخت کنم هم اکنون بانک طلب 310 میلیون نموده آیا من شامل بخشودگی میشوم با تشکر. یارمحمدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.