فرمانده سپاه ثارالله کرمان:


((ما پیروزیم)) شعار هفته دفاع مقدس

سردار ابوحمزه گفت: «در 40 سال گذشته تاکنون همه اتفاقاتی که در منطقه، کشور و سطح بین الملل می افتد، گواه این است که ما واقعا پیروز هستیم؛ هر چند مشکلاتی در اقتصاد و حوزه اجتماعی داریم که قابل حل است.»

صبح امروز پنج شنبه ۲۸ شهریور کنفرانس خبری هفته دفاع مقدس با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله ‌‌‌در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سردار ابوحمزه ضمن تشکر صمیمانه از همه اقشار جامعه به جهت حضور در مراسم عزاداری محرم گفت: « نهضت اباعبدالله علیه السلام سه محور دارد، درس های عاشورا، اخلاق عاشورا و عبرت های عاشورا این سه محور را تشکیل می دهند و آنچه که بیش از اخلاق و درس های عاشورا جامعه ما به آن نیاز دارد عبرت های عاشورا است.»

وی با اشاره به دوران درمان خود در کرمان افزود: «فرهنگ غلطی که در کرمان جا افتاده رفتن به شهر های دیگر برای درمان است، وقتی در کرمان سرمایه عظیم درمان است چرا باید به شهر های  دیگر رفت؟.

وی ادامه داد: دفاع مقدس فقط مختص هفته دفاع مقدس نیست، تبلور و تجلی عاشورا در این مقطع انقلاب جاری است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: نا گفته‌های دفاع مقدس بسیار زیاد است در این سال ها نسیمی از هشت سال دفاع مقدس در جامعه ما جاری است.
وی تصریح کرد: ‌شعار محوری هفته دفاع مقدس است (ما پیروزیم) است، در 40 سال گذشته تاکنون همه اتفاقاتی که در منطقه، کشور و سطح بین الملل می افتد، گواه این است که ما واقعا پیروز هستیم؛ هر چند مشکلاتی در اقتصاد و حوزه اجتماعی داریم که قابل حل است.
سردار ابوحمزه گفت: «هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه با رژه نیروهای مسلح به همراه تمام کشور در بلوار ۲۲ بهمن  شروع می شود.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35080
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.