شکایت‌های نتایج انتخابات شورای شهر کرمان، بی‌نتیجه ماند

فرماندار کرمان: پس از دریافت و بررسی شکایت‌ها وضعیت انتخابات شورای اسلامی شهر مرکز استان نیز در مراجع متولی بررسی شد و نتایج تغییری نکرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی بابایی افزود: تایید نهایی و رسمی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کرمان پس از نهایی شدن صورت جلسه‌ها اعلام می شود.

طی روزهای گذشته هیات‌های اجرایی و نظارت کار بررسی شکایت‌های انتخاباتی از جمله شکایت‌ها درباره نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان را انجام داده بودند.

تغییرات در دیگر شهرهای کرمان

فرماندار کرمان همچنین درباره نتایج انتخابات در سایر شهرهای شهرستان کرمان نیز افزود: در حوزه شهرستان کرمان بازشماری آرا در شهر اندوهجرد موجب تغییرات و جابه جایی در اعضای علی البدل شورای این شهر شد.

وی ادامه داد: در شهر جوپار نیز به دلیل ثبت اشتباه آرای یکی از نامزدها در سامانه، یک نفر از اعضای اصلی شورای این شهر تغییر پیدا کرد و در مورد سایر شهرها و بخش های شهرستان کرمان، نتایج قبلی به قوت خود باقی است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات استان کرمان ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر بود که از این تعداد یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۸۷۵۶ نفر معادل ۵۹.۸ درصد (حدود ۶۰ درصد) در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73325
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.