مدیران نمی‌گیرند| نشست مشترک فعالان اقتصادی با حضور وزیر صمت برگزار می‌شود

نشست مشترک فعالان اقتصادی کرمان با حضور وزیر صمت، استاندار، نمایندگان مردم و بخش خصوصی در حالی قرار است برگزار شود که ۱۰ آبان ماه رییس علوم پزشکی کرمان اعلام کرد هیچ یک از جلسات دستگاه های اجرایی نباید بیش از ۱۵ نفر به صورت حضوری باشد.

کرونا همچنان می تازد و قربانی می گیرد.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا، اعلام محدودیت های کرونایی در ۲۵ مرکز استان را در پی داشت.

وضعیت فوق قرمز کرونا در هفته های گذشته باعث شد بحث کاهش جلسات اداری نیز مطرح شود.

۱۰ آبان ماه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اعلام کرد هیچ یک از جلسات ادارات و دستگاه های اجرایی نباید با بیش از ۱۵ نفر به صورت حضوری برگزار شود. و تنها برگزاری جلسات امنیتی به صورت حضوری با تعداد بالا مجوز دارند.

سعید نمکی وزیر بهداشت نیز در در جلسه ستاد ملی کرونا با اعلام آمار بالای مبتلایان کرونا در مجلس و وزارتخانه‌ها از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‎های اجرایی و مجلس به تندی گلایه کرد.

سعید نمکی در این جلسه اظهار کرد: در وزارتخانه معاون وزیر نداریم که مبتلا نشده باشند. می‌روند در کمیسیون ها مجلس دور هم می نشینند و گرفتار می شوند. تعداد قابل توجهی از نماینده‌های  مجلس گرفتار شده‌اند، رئیس محترم مجلس گرفتار شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: نکته ای دیگر که عزیزان باید بدانند این است که بعضی تصور می کنند یک بار که ویروس را گرفته‌اند دیگر رویین‌تن هستند و بعد از ابتلا رویین‌تر می‌شوند. حال آنکه زمان ابتلای مجدد به یک ماه تقلیل یافته است.

نمکی گفته هفته گذشته در جلسه‌ای در مجلس دعوت بودم پس از جلسه تا برگشتم تمام زندگی‌ام را ضد عفونی کردم و همواره مضطرب بودم که گرفتار نشوم.

این وضعیت حتی سفر وزیر صمت به رفسنجان را نیز لغو کرد.

خبر سفر رزم حسینی به رفسنجان را جلالی نماینده رفسنجان داده بود که خودش نیز خبر لغو آن را اعلام کرد.

در حالی که وزیر صمت به  دلیل وضعیت وخیم کرونا به رفسنجان نیامد امروز خبر آمدن رزم حسینی به سیرجان برای افتتاح خط انتقال آب از خلیج فارس به کرمان منتشر شد.

این ماجرا اعتراض رفسنجانی ها را در پی داشت.

هر چند استاندار کرمان گفته افتتاح سيرجان در فضاي باز با كمتر از ١٥ نفر است اما خبر تشکیل جلسه رفع مشکلات فعالان اقتصادی کرمان با حضور وزیر صمت که با دعوت دکتر پورابراهیمی صورت گرفته جای تعجب دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست مشترک فعالان اقتصادی کرمان با حضور وزیر صمت، استاندار، نمایندگان مردم و بخش خصوصی این استان در اتاق بازرگانی کرمان در عصر پنجشنبه هفته جاری خبر داده است.

جلسه ای که قرار است در آن موضوع کاهش محدودیت های ناشی از حوزه صادرات برای فعالان و بازرگانان اقتصادی، پیگیری های انجام شده در زمینه آزادسازی معادن حبس شده در کشور و بررسی آخرین وضعیت اقدامات در مورد موضوعات مربوط به تسهیل و رفع محدودیت های بانک مرکزی در حوزه صادرات غیرنفتی انجام شود قطعا با حضور پر تعداد  مسئولان است.

موضوعی که بر خلاف صحبت های رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده و جای سوال دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58005
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.