دبیر ستاد انتخابات استان کرمان


۱۶۵ نامزد مجلس در کرمان انصراف دادند

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا ساعت هشت صبح دیروز (سه‌شنبه) ۱۶۵ نفر در ۹ حوزه انتخابیه این استان از نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، حسین موسی‌علی دبیر ستاد انتخابات استان روز چهارشنبه افزود: طبق قانون نامزدهای مجلس شورای اسلامی تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز برگزاری انتخابات می‌توانند انصراف خود را اعلام کنند.

او ادامه داد: براین‌اساس تا ساعت هشت صبح روز گذشته ۱۶۵ نفر از نامزدهای تأیید صلاحیت شده مجلس در استان کرمان از ادامه روند انصراف داده‌اند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان تصریح کرد: البته تعداد دیگری از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در جنوب و شرق استان کرمان نیز دیروز و امروز به‌منظور انصراف از نامزدی به فرمانداری‌ها مراجعه کرده‌اند؛ اما سامانه طبق قانون بسته است و اجازه ثبت انصراف را نمی‌دهد.

او گفت: ازآنجاکه سامانه اجازه انصراف به این نامزدها نمی‌دهد در حال رایزنی برای ثبت انصراف این نامزدها در سامانه هستیم که در صورت امکان انجام شود.

استان کرمان ۱۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی و سه کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115757
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.