از شایعه تا واقعیت| توئیت منتسب به استاندار کرمان جعلی بود/ حکم سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان ‌صادر می‌شود

مدیر روابط عمومی استانداری کرمان گفت: توییت منتسب به استاندار کرمان جعلی بوده و حکم سرپرست جدید این فرمانداری تا ساعاتی دیگر صادر می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، به دنبال انتشار خبر عزل پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران تصویر توییتی در فضای مجازی منتسب به علی زینی‌وند استاندار کرمان در حال دست به دست شدن است که عزل پورمحمدی را تکذیب کرده و بیان شده که و او تنها چند روز توبیخ و جریمه شده است!

عباس تقی‌زاده مدیر روابط عمومی استانداری کرمان در واکنش به انتشار این تصویر در فضای مجازی در گفت‌وگو با تسنیم تصویر توییت منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرده و اظهار داشت: این حساب کاربری متعلق به استاندار کرمان نیست.

وی با بیان اینکه در پی برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر حکم سرپرست جدید این فرمانداری از سوی استاندار کرمان صادر می‌شود گفت: سرپرست جدید یکی از معاونان فعلی این فرمانداری است.

در توییت منتشر شده از استاندار کرمان اعلام شده که خبر برکناری فرماندار رفسنجان صحت نداشته و این توییت نشان می‌دهد خبر رسانه‌های رسمی و دولتی درباره عزل پورمحمدی، فرماندار رفسنجان، صحت نداشته و او تنها چند روز توبیخ و جریمه شده است!

لازم به ذکر است روز گذشته و با دستور وزیر کشور در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی اکبر پورمحمدی را صادر کرد.

در اطلاعیه وزارت کشور آمده است: گفتمان دولت مردمی و عدالت محور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ایجاب می کند که مدیران آن ضمن داشتن روحیه مردمی و جهادی، نسبت به تعامل و تکریم آحاد افراد جامعه اهتمام داشته باشند. همچنین انتظار می‌رود اصحاب رسانه بیش از پیش با رویکرد حرفه‌ای خود به ویژه در طرح پرسش، مسئولان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری دهند.

رحمان جلالی رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان و معاون سیاسی استانداری کرمان نیز در پی اتفاقات اخیر در فضای رسانه‌ای استان با انتشار بیانیه، بر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85562
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.