نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار کرد:


برگزاری جشن پیروزی مقاومت در منطقه در آینده نزدیک

در روزهای اخیر رسماً شنیده‌ایم که جریان مقاومت در سراسر دنیا؛ فرماندهی رهبر عالی‌قدر نظام اسلامی را به‌صراحت اعلام کردند و نشان دادند که مرکز این مقاومت در برابر قدرت‌ها ایران اسلامی است و در آینده نزدیک شاهد شکست استکبار جهانی و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیست خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین “حسن علیدادی‌سلیمانی” صبح امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان به مناسبت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس گفت: 31 شهریورماه روز بزرگ‌مردی و دفاع جانانه ما، در برابر تهاجم گسترده دشمنان بوده و نشان می‌دهد که چگونه ملت ایران در این دوران در کنار هم ایستادند و آن‌همه تهاجم وسیع را تبدیل به فرصت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران با رهبری و فرماندهی فرمانده کل قوا توانست در سه گام بسیار بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین جایگاه خود در تاریخ قرار دهد که این گام‌ها شامل دفاع جانانه نیروهای مسلح و مردم در برابر تهاجم گسترده دشمن و اشتغال کشور بود و در گام دوم با همراهی و هماهنگی مردم و نیروهای مسلح برای بازپس‌گیری مناطق اشغال‌شده  و در گام سوم پیروزی نهایی رقم خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان کرد: امروز در اوج قدرت این کشور مردم مؤمن و قدرشناس و شجاع و نیروهای مسلح آماده قرار دارند که در خدمت فرماندهی معظم کل قوا هستند و بدون شک ازنظر روحیه و رویه و تجهیزات، کل نیروهای مسلح از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان به‌حساب می‌آید.

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر رسماً شنیدیم که جریان مقاومت در سراسر دنیا، فرماندهی رهبر عالی‌قدر نظام اسلامی را به‌صراحت اعلام کردند و نشان دادند که مرکز این مقاومت در برابر قدرت‌های بیگانه، ایران اسلامی است.

امام‌جمعه کرمان ادامه داد: آنچه که در روزهای اخیر شاهد بودیم نشان می‌دهد که با شجاعت، قدرت و قاطعیت هرچه‌تمام‌تر، تمامی توطئه‌های که علیه این جریان‌های مقدس و عظیم است را خنثی خواهیم کرد و همان‌گونه که با خود گذشتی، ایثار، اخلاق و تبعیت از ولایت‌فقیه دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، در آینده جشن پیروزی جریان مقاومت را در منطقه خواهیم دید و در آینده نزدیک شاهد شکست استکبار جهانی و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیست خواهیم بود.

سردار “غلامعلی ابوحمزه” فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس گفت: استان کرمان در دفاع مقدس حدود 6 هزار و 500 شهید برای دفاع از این مرزوبوم تقدیم  انقلاب اسلامی کرده است.وی با بیان اینکه امیدواریم همدلی که بین نیروهای مسلح در طول 40 سال انقلاب اسلامی همواره برقرار بوده، همچنان مستمر باشد، تصریح کرد: نیروهای مسلح نیت‌شان خدمت‌رسانی به مردم است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35234
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.