ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه توقیفی بردسیر در نرم افزار “پلیس من”

رییس پلیس راهور شهرستان بردسیر از آغاز ارائه خدمات ترخیص اینترنتی انواع وسایل نقلیه توقیفی از طریق نرم افزار “پلیس من” در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سروان مهدی محیاپور افزود: از این پس به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقای رضایتمندی، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زائد و کاهش هزینه ها از طریق ترخیص اینترنتی قابل اجرا خواهد بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به حرکت پلیس به سوی هوشمندسازی، از این پس ارائه خدمت ثبت درخواست ترخیص وسایل نقلیه به صورت غیرحضوری و از طریق برنامه کاربردی پلیس من و سایت پلیس صورت خواهد گرفت.

وی توضیح داد: شهروندان برای دریافت خدمات مورد نیاز می توانند با نصب برنامه کاربردی اپلیکیشن ” پلیس من” بر روی گوشی تلفن همراه خود، پس از ورود به برنامه و طی مراحل پیش بینی شده  برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی افزود: خودروها و موتورسیکلت هایی که به دلیل ارتکاب تخلف توسط ماموران پلیس راهور توقیف شده اند و منعی برای ترخیص ندارند، شامل این طرح خواهند شد.

رییس پلیس راهور بردسیر یادآور شد: شهروندان می توانند بدون حضور در دفاتر پلیس ۱به اضافه ۱۰ و فقط با ارسال مدارک از طریق این نرم افزار، اقدام به ترخیص وسیله نقلیه خود کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87159
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.