۵۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اهدای ۵۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی، ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از اولویت‌های کمیته امداد در ازدواج جوانان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: به همین منظور فرهنگ‌سازی و توسعه ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد استان کرمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۵۷۰ فقره جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش هر فقره ۲۰ میلیون تومان تهیه و به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهداء می‌شود افزود: این تعداد فقره جهیزیه از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیران خریداری و تهیه‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۲۵۰۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، تصریح کرد: همراهی و مساعدت خیران و نیکوکاران در جهت تأمین جهیزیه زوجین تحت حمایت این نهاد نقش مهمی در تأمین جهیزیه آن‌ها دارد لذا در جهت انجام هرچه بهتر این امر خیر تأکید بر همکاری خیران داریم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰۰ فقره جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81983
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.