از افتتاح باند دوم فرودگاه تا بازدید محور کرمان-دیهوک در سفر وزیر راه به کرمان

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی و بازدید از محور کرمان-دیهوک فردا به کرمان سفر می‌کند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، باند دوم فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به طول ۳ هزار و ۸۴۰ متر و عرض ۶۰ متر، سالن جدید مسافربری به متراژ ۷ هزار و ۴۰۰ مترمربع با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان فردا دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می‌رسند.

با افتتاح ۳۶ هزار مترمربع محوطه‌سازی اجرا شده، ظرفیت پارک خودرو‌ها به ۶۸۰ دستگاه سواری و ۱۰ دستگاه اتوبوس افزایش می‌یابد. با راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری DVOR/DME و دیزل ژانراتور‌های برق اضطراری، مجموعا ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه بین‌المللی کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

پس از این افتتاح وزیر راه و شهرسازی به منظور پیگیری مطالبات مردمی و بازديد از باند دوم در حال اجراي محور راور-ديهوك به راور می‌رود. همچنین پس از كلنگ زني و آغاز عمليات ساخت پل بزرگ كاليشور، اسلامی وضعیت مسیر راور-دیهوک را تا پایان از نزدیک مشاهده و بصورت زمینی از همین جاده به بیرجند سفر می‌کند.

گفتنی است محور کرمان – راور – دیهوک که  از سال ۸۹ گلنگ زنی شده پس از ۱۰ سال تنها ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

پیشرفت لاکپشتی محور کرمان – راور – دیهوک؛ ۵۷ درصد در ۱۰ سال

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64141
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.