ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهر کرمان


از ۵۸ اتوبوس ثبت‌نامی ۳ اتوبوس تحویل شد

شهردار کرمان از اضافه شدن تعدادی اتوبوس نو به اندازه ۵ سال گذشته در ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری کرمان خبر داد و گفت: اولین محموله خریداری و در حال تحویل است که منتظر پلاک شدن هستیم.

به گزارش کرمان‌نو رضا میرزایی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از تحویل ۳ دستگاه اتوبوس نو با سهمیه دولتی به شهرداری کرمان خبر داد و گفت: شهرداری کرمان پیش از این در سهمیه‌بندی دولتی ۲۵ اتوبوس ثبت نام کرده و پولش را هم داده و مجددا هم حواله چند اتوبوس گرفتیم و در حال حاضر حواله ۵۸ اتوبوس را داریم که تلاش می‌کنیم تا آخر سال تحویل شود.

میرزایی ادامه داد: این ۳ دستگاه هنوز پلاک نشدند و به محض پلاک شدن وارد ناوگان اتوبوس‌رانی می‌شوند.

شهردار کرمان نیز در یک استوری در صفحه اینستاگرامی‌اش از ورود تعدادی اتوبوس به اندازه ۵ سال گذشته شهرداری در سال جاری خبر داد.

احتمالا منظور شعرباف تبریزی شهردار کرمان خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس در زمان مدیریت سابق شهرداری کرمان است و امیدوار است امسال بتواند همین حدود اتوبوس را از سازمان شهرداری‌ها تحویل بگیرد.

در حالی که سازمان شهرداری‌ها ۲۰۰ اتوبوس نو به شهرداری تهران و ۱۵۰ اتوبوس و مینی‌بوس نو به شهرداری تبریز تحویل داده است و آنطور که مهدی جمالی‌نژاد اعلام کرده است ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به شهرداری‌های کشور تحویل می‌شود که امیدواریم سهم شهرداری کرمان هم از این تعداد محفوظ باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97656
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.