استعفای سیف‌الهی محور گفتگوهای دیروز شورای شهر

 به نقل از گفتارنو ـ بحث استعفای سیف الهی از نکات مورد توجه در جلسه دیروز شورای شهر کرمان بود. برخی اعضا از زحمات سیف الهی در معاونت استاندار و پیش از آن در سمت شهرداری کرمان تشکر کردند. بگفته زهرا لری در کمیسیون پیشنهاد داده شده تا پانل های خورشیدی در زمین به مساخت ۶۰۰ هکتار در نزدیکی معدن زباله نصب شوند.

رئیس شورای شهر هم در مورد پانل‌های خورشیدی گفته پیشنهاد من این است تا مشاور مکان یاب، مکان مناسب اجرای این طرح را پیدا کند زیرا گرد و غبار و دمای مناسب از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبر مشرفی عنوان کرد: «در ارتباط با روشنایی پارک ها از جمله پارک مادر و نشاط اقدام لازم صورت گیرد زیرا گلایه مردم این می باشد که این پارک ها از روشنایی لازم بهره مند نیستند و برخی از قمسمت های این دو پارک به دلیل نبود روشنایی لازم نا امن شده است».

حجت الاسلام ربانی با بیان اینکه اخباری مبنی بر سکوت دستوری به رسانه ها در خصوص نتایج انتخابات شورای پنجم و پیگیری برخی کاندیداها شنیده شده است.می‌گوید: «فضای آزاد جامعه ایجاب می کند نقطه نظرات مردم در رسانه ها انعکاس داده شود که به نظر بنده یک دستوری داده شده است تا رسانه سکوت کنند که اگر چنین اتفاقی افتاده باشد جسارت به شورا و جسارت به اصحاب رسانه است.»

این عضو شورای شهر چهارم شهر کرمان اضافه کرد که ما باید اجازه دهیم فضای رسانه ای مخصوصا در شرایطی که دولت ادعا می کند فضا آزاد است و رسانه به راحتی می توانند اظهار نظر کنند آزاد باشد و در صورت آزادی رسانه ها مردم می توانند حرف خود را بزنند و آزادی به رسانه ها دادن با چنین چیزی که ادعا می شود منافات دارد.

بگفته ربانی  عملکرد رسانه در چند هفته اخیر این مطلب را تداعی می کند که به امر سانسور کردن رسانه ها پرداخته شده است و امیدواریم هیچ محدودیتی برای اصحاب رسانه و خبرنگاران پیش نیایید.

مهنوش مومنی دیگر عضور شورای شهر هم برای چندمین بار به نشست خبری شورای چهارم شهر کرمان با اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: لازم است تا این نشست خبری هر چه  زودتر برگزار شود.

مشرفی در پاسخ به درخواست نشست خبری گفته آنطور که شنیده شده است شورای چهارم شهر تا شهریورماه به کار خود ادامه خواهد داد و حتما این نشست خبری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: «خبرنگاران و اصحاب رسانه با شورای چهارم شهر کرمان همکاری نزدیکی داشتند و همیشه مصوبات شورا منعکس می شده و جا دارد از اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر و تشکر کنیم و همچنین از شهردار خواهش داریم تا به مناسبت روز خبرنگار که نزدیک است از خبرنگارانی که با شورا همکاری داشتند تقدیر و تشکر کنیم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12977
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.