اقدام محیط‌زیستی انجمن رفتگران طبیعت سیرجان در نیمه شعبان

به گزارش کرمان نو، این انجمن برای فرهنگسازی در زمینه نریختن زباله های تولید شده در اعیاد شعبانیه از جمله نیمه شعبان به این اقدام دست می‌زند.

سال گذشته به همت شرکت بازرگانی مهندسی پیشگامان حدود 110کیلو پاکت زباله سردنده و امسال حدود 300کیلو پلاستیک سردنده چاپ و آماده توزیع است.

در کنار این برنامه این انجمن اقدام به پاکسازی مسیرهای منتهی به محل برنامه کرده و همچنین به همت فروشگاه فراورده‌های گوشتی آندره و فست فود کارن شا با تهیه کتاب هایی در زمینه محیط زیست و همچنین مدادهای روزنامه ای و هدیه دادن آن به کودکان شرکت کننده در برنامه به فرهنگسازی همزمان حفاظت از محیط زیست و کتابخوانی می‌پردازد.

این انجمن در برنامه های قبلی خود از جمله جمع آوری ضایعات بازیافتی وفروش و اختصاص دادن آن به امور خیریه از جمله خرید ویلچر,سمعک،هزینه های درمان و ….به امور خیریه پرداخته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17518
1 نظر
  1. منصوری می گوید

    سلام باتبریک توجه به محیط زیست وگرنه مسولان محیط زیست که
    محیط زیست ازآلودگی صوتی ونوری بایدحفظ کرداستفاده زیاد از بوق های شیپوری و بوق اتوبوس و مینی بوس و کامیونت حمل زباله حتی درشهر و حتی توسط شهرداری ها باعث تعجب است .
    من با مسوولی درترمینال مسافری خواستم جلو این بوق شیپوری بگیرد پاسخ دادتنها عشق و لذت رانندگان سوت شیپوری است .نمیتوانم مانع لذت آنان شوم گوش و اعصاب ما فدای لذت گروهی ……می‌شود.
    نور شدید عامل بی خوابی
    اخیرانمای ساختمان رانورهای تزیینی میکنند که همسایه هاشب خواب ندارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.