مدیرکل اطلاعات استان کرمان


ایران کشوری مقتدر در منطقه

مدیرکل اطلاعات استان کرمان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر در منطقه که وابسته به شرق و غرب نیست ،اگر قدرتمند و تاثیرگذار نبودیم کاری به ما نداشتند ودلیل اینکه هر روز برای ما برنامه ریزی و طراحی می کنند نشانه قدرتمند بودن و تاثیرگذار بودن ما است .

به گزارش کرمان نو کوثری مدیر کل اطلاعات استان کرمان در چهارمین گردهمایی علماء و سران طوایف شرق استان کرمان در تالار پرستو منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدیدشهرستان بم گفت:جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که روی پای خود ایستاده و تنها حکومت و حاکمیتی است که وابسته به هیچ قدرتی نیست .

این مقام امنیتی بیان کرد:دشمنان ما در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی هر روز و هر هفته برای ما مشکل ایجاد کردند تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی را براندازند و از جمله این اقدامات تحریم های ظالمانه ای است که بر این کشور تعمیم شده است
او می گوید:سه محور مهم در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذاربوده و باعث شده کشور ما روی پای خود بایستد اولین آن قدرت الهی و محوریت ولایت از زمان امام خمینی(ره)تامقام معظم رهبری است و محور سوم و مهمترین رکن حضور مردم و اتکای نظام به مردم بوده است
کوثری ادامه‌داد:مردم نیاز به محور دارند و بهترین محور برای مردم علماء و معتمدین هستند دین اسلام نیز بر این حوزه تاکید دارد.
به گفته کوثری معتمدین سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی هست و نیست خود را بعد از لطف رهبری و مردم ، مدیون معتمدین است.
مدیرکل اطلاعات استان کرمان اظهارداشت:ما معتقدیم با کمک بزرگان طوایف و همراهی مردم می توانیم امنیت پایداری داشته باشیم و اگر امنیت می خواهیم باید پای‌بند میثاق نامه باشیم زیرا امنیت بستری برای توسعه عمران وآبادانی و سرمایه گذاری است .
کوثری ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی بلوچ، فارس و شیعه و سنی با انسجام وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و زمینه امنیت را فراهم کرده اند همانطور که نقش شهیدسلیمانی در ایجاد امنیت و فراهم کردن زمینه امنیت برای همگی روشن است ‌.
او تاکید کرد:حاکمیت با توجه به توانی که دارد می تواند امنیت را به تنهایی ایجاد کند همان طور که در کل دنیا ایجاد کرده است اما امنیتی پایدار، کم‌هزینه و مستمر ایجاد می شود که با حضور مردم باشد و شماها نقش کلیدی در همراهی کردن مردم در ایجاد امنیت پایدار دارید .
مدیرکل اطلاعات استان کرمان افزود:باید معتمدین و مولوی ها بعنوان سفیران امنیت و صلح و سازش در منطقه در جهت حفظ امنیت پایدار تلاش کنند .
این مقام امنیتی در پایان عنوان کرد: دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را پیش‌رو داریم که برای منطقه تاثیرگذار و سرنوشت ساز است.

شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64982
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.